Ofroni mbështetje teknike për punonjësit duke ndjekur praktikat më të mira të industrisë.
-Ofroni shërbime administrative dhe mbështetje për kompjuterët desktop, vendosjen e aplikacioneve, përditësimet e sigurisë.
-Përgjigjuni pyetjeve dhe zgjidhni problemet e kompjuterit për punonjesit përmes sistemit të tickets, personalisht, përmes telefonit dhe emailit.
-Vendosni kompjuterë dhe pajisje periferike (p.sh. kompjuterë, monitorë, printera, etj.); Vendosni pajisje për përdorim nga punonjësit, duke kryer ose siguruar instalimin e duhur të kabllove, sistemeve operative, harduerit, pajisjeve periferike ose softuerit të përshtatshëm.
-Krijoni dhe mbani dokumentacion të detajuar për departamentin (udhëzues, politika, procedura).
-Përgjigjuni kërkesave nëpërmjet sistemit të tickets sipas rastit; t’i komunikojë statusin menaxherit të drejtpërdrejtë; monitorojnë dhe ndjekin të gjitha kërkesat nga paraqitja deri te zgjidhja.
Diplomë Bachelor në shkenca kompjuterike, teknologji informacioni ose të ngjashme.
Njohuri te mira te gjuhes italiane.
2-4 vjet përvojë ose çertifikata të ngjashme në vend të diplomës
Që të aplikoni për këtë punë dërgoni hollësitë tuaja te recruitment.tb@f2a.biz